Standy reklamowe.jpg

STANDY REKLAMOWE

Standy reklamowe to obecnie jedna z najpopularniejszych form reklamy na jaką można się zdecydować. To niewielkie stojaki z dość dużą powierzchnią reklamową. Standy to nie tylko świetny sposób na zareklamowanie swojej firmy i przedstawienie informacji o niej, ale również jedyny stojak reklamowy, który pozwala na bezpośrednie zaprezentowanie swoich produktów bądź ich próbek potencjalnym klientom, którzy mogą obejrzeć przedmiot z bliska, zapoznać się z nim i zabrać do domu, dzięki czemu zapamiętają go na dłużej i zechcą wrócić po więcej. Standy można dodatkowo podświetlić oświetleniem LED i nadać mu tym samym dużo ciekawszy charakter i przyciągnąć zainteresowanie większej ilości potencjalnych klientów. W zależności od potrzeb i wymagań - standy mogą mieć różną wielkość i kształt.

Konstrukcja

Nasze standy są wytwarzane z wysokiej jakości profili aluminiowych. Taka konstrukcja jest bardzo lekka i stabilna, z łatwością można ją przenosić i ustawiać dosłownie w każdym miejscu. Montaż standu jest również bardzo prosty - wystarczy dosłownie kilka minut bez specjalistycznych narzędzi, aby założyć wszystkie elementy.  

Jaki wybrać?

Standy reklamowe mogą przybierać różne rozmiary i formę. Na etapie projektu zostają uwzględnione wszelkie życzenia i prośby klienta, a także warunki, na które nie ma wpływu, takie jak wielkość punktu sprzedaży itd. Najważniejsze jest, aby idealnie dopasować styl i typ standu do działalności czy miejsca, w którym ma zostać ustawiony. Warto decydować się na taki projekt, który jest oryginalny i się wyróżnia - tylko wtedy można być pewnym, że przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.  

Zastosowanie

Taki rodzaj reklamy doskonale sprawdzi się na różnorakich targach, wystawach, eventach, szkoleniach, pokazach czy konferencjach i innych wydarzeniach branżowych, podczas których warto zaprezentować nie tylko swoją firmę i przedstawić najważniejsze informacje o niej, ale także odpowiednio wyeksponować oferowane produkty bądź usługi. Standy reklamowe sprawdzą się także w takich miejscach, tak siedziba firmy, biuro, różnorakie sklepy, punkty sprzedaży, restauracje, kawiarnie, galerie handlowe i we wszystkich innych miejscach, gdzie sprzedawane są dane artykuły.  

Potykacze

Do standów reklamowych zalicza się również jedno- lub dwustronne potykacze, które doskonale sprawdzają się w formie plakatu. Tego rodzaju narzędzia reklamowe można zamieścić zarówno wewnątrz budynków - np. w na terenie sklepu bądź galerii handlowej, lub na zewnątrz. Podobnie jak inne reklamy są wykonane z wysokiej jakości systemów wystawienniczych.